Merry Christmas - Reisverslag uit Melbourne, Australië van corenjanke - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Melbourne, Australië van corenjanke - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Door: Janke en Cor

24 December 2013 | Australië, Melbourne

Vandaag is het Kerst avond en zijn we in Melbourne bij Kathryn en Fred, Cor zijn jongste broer. Vanavond zijn we een beetje in de kerst stemming gekomen door Carols te zingen bij kaarslicht.
We wensen jullie vanuit Australië hele fijne feestdagen toe.

• 24 December 2013 - 13:05

Tineke Vermeulen:

Hoi Cor en Janke,

Prettige Kerstdagen en een gezond 2014 toegewenst. Uiteraard de beste wensen ook voor de familie daar.
    Het zal wel vreemd zijn om de kerstdagen in korte broek te vieren.
    Verder nog mooie dagen en veel plezier.

groet Ronald en Tineke

• 24 December 2013 - 13:26

Jantine Van Der Heijden:

Hoi Janke en Cor,
    Dank voor jullie goede wensen.
    Ook voor jullie veel heil en zegen in het Nieuwe Jaar.
    Groet, Jantine en Seb.

• 24 December 2013 - 14:13

Gea:

Hoi Janke en Cor,
    ik wens jullie een goed nieuw jaar met nog veel mooie dingen om nu te bekijken en te beleven en straks ook weer thuis bij ons allen in Zwolle.
    Vanavond bij ons het grote kerstavond-feest. de kerk is omgetoverd tot luxe hotel en de 'armoedige' stal is nu nog niet te zien. er is heel veel werk verzet en iedereen heeft er zin in.
    Morgen, mooie kerstliederen met de cantorij en dan om 13.00 uur thuis uitrusten want het kost best veel energie al dit 'kerstgedruis"
    lieve groet, Gea

• 24 December 2013 - 16:45

Tineke Schuurbiers:

Hoi Cor en Janke heel fijne kerstdagen samen met onze broer en schoonzus. Wij gaan vanavond naar de kerst nachtdienst. Het weer is regen en storm. Hopelijk genieten jullie van Mooiweer. Het zal wel vreemd zijn om kerst in de zomer te vieren. Lieve groet ook voor Fred en Cathryn geniet er van.
    Jan en Tineke

• 24 December 2013 - 17:19

Corrie En Henk Jense:

Ook van ons een kerstgroet en de beste wensen voor de komende tijd ! Corrie en Henk.

• 24 December 2013 - 19:11

Jelte En Lien:

Hallo Janke en Cor,

Fijne Kerstdagen gewenst, ook voor Fred en Kathryn en de kinderen.
    Groetjes Jelte en Lien

• 24 December 2013 - 21:52

Tineke:

Ha die Janke en Cor,

Vanuit Friesland: noflike kristdagen en in lokkich nijier!
    Mei de beste winsken!

Tineke en Jacob